Polovičná pravda evolučnej teórie
V praxi to vyzeralo tak, že po akte plodenia dvojice inteligentných zvierat a následnom tehotenstve sa do telíčka novo vznikajúceho jedinca už nevtelila zvieracia duša, ale nevedomý ľudský duchovný zárodok, túžiaci po seba uvedomení. Tieto ľudské duchovné zárodky v ďalšom vývoji postupne zušľachťovali pôvodne zvieraciu formu svojho tela až do súčasnej, ľudskej podoby.
Komentář
[1] caracola, 8.11.2009 13:23
Vaše úvaha je lepší než tzv.inteligentní desing,ale přesto s ní nemohu souhlasit. Rozdíl mezi zvířecím světem a tím lidským nevidím tak příkře ohraničený.
[2] nar.soc., E-mail, 8.11.2009 13:28
Takže, jest-li tomu dobře rozumím, má Darwin půl pravdy a Zákony Univerza také polovinu.
Toto tvrzení rozhodně nepovede k dorozumnění, ale asi rozčílí obě skupiny do běla.
[3] Pharao 46, 8.11.2009 14:06
Ale autore ono si v podstatě stačí pořídit kotě nebo štěně a pozorovat nám tyto nápomocné druhy že mají také svoji duši a kus duchovního světa i když je to proti lidem jenom zlomek.
A zákony universa a pan Darwin lze stavět tyto otázky vůbec proti sobě když byl tedy pan Darwin stvořen těmy zákony universa neshledáváte v tomto směru co jste napsal paradox.
Ono stvořit paradox může být poněkud jednoduché tedy něco napsat a nepolemizovat,nediskutovat,nevysvětlovat a být zahleděn do sebe a do své duše.
[4] Pharao 46, 8.11.2009 14:08
Mílím se snad.
Hezký den
[5] Degon, 8.11.2009 14:51
Myslím, že je treba odlišovať Darwinovú teóriu vývoja druhov od materialistických výkladov tejto teórie. Rozdiel je v tom, že Darwin nehovorí o tom, že by tento vývoj prebiehal sám od seba (samovoľne a spontánne), ale materialisti áno a tým vylúčili akýkoľvek vplyv vyššej inteligencie (Kreátora) na tomto vývoji. A s Bohom potom pochopiteľne popierajú aj existenciu samostatnej duchovnej substancie (duše). A tam je kľúč nedorozumenia a sporov...:-)
[6] Jurášek, 8.11.2009 16:55
Pane Šupa dovolte abych zde na chviličku zavítal a o mé ztracené matičce přemítal.
Má matka se Zdenička jmenuje
počkám-zdali-pak sem připluje.
Matička Zdenička hodná je
ona též ráda žertuje.
Friday ji trošičku potrápil
Rested se místo něj navrátil.
Dobré vše bude matičko
jizvička zhojí se maličko.
Jizvička maličká u líčka
dočká se matička zdravíčka.
Budu už končit matičko
nebo když chcete-Zdeničko!
(:-o)
[7] Zdenka-matka, 8.11.2009 17:19
Ach můj bože, plakat potřebuji, již celé va dny, ještě nemohu, nejsem sama doma.............
[8] Zdenka-matka, 8.11.2009 17:21
Nebude to pláš sebelítostný, či zlostný, ale úlevný, plný citu,.... tolik jinde chybí....i na blozích které ........
[9] Degon, 8.11.2009 17:29
8, Zdenka:
"Nebude to pláč sebelítostný, či zlostný, ale úlevný, plný citu..."
- Bože, Zdenko, nad čím teda pláčete? Snad ne nad lidskou hloupostí? To by ste si musela vyplakat oči, ale ani to by nepomohlo!!! :-)
[10] jurasek, 8.11.2009 17:48
Pane Šupa děkuji že jsem mohl krátce pobejt, své jsem vyřídil,Matku svou jsem zde nalezl a tak s klidem v srdíčku odcházím na svá území a ani svinčík jsem Vám tu nezanechal.
Přeji Vám a vašemu snažení jen to dobré. Jurášek
[11] Glosglober, 8.11.2009 18:39
A odkud se vzal ten Duch ? A kde se vzala Duchovná ríše ? Vždyť tenhle svět, nebo jak píšete Universum, je jenom kotel energie v neustálém pohybu. Jinak by zanikl čas, který nás přivedl až k současnému stavu vývoje (evoluce) inteligence, která se jen zbytečně odtrhuje od změny informací pomocí uspořádání systému energie, tedy poklesem entropie. Jestli ta naše duchovní inteligence nepřispíví k tomu globálnímu oteplování, protože pro dodržení rovnováhy musí zákonitě vznikat teplo.(Ten konec byl žert.)
[12] Zdenka-matka, 8.11.2009 20:49
9 Degon
Ještě přesně nevím, jen se dere na povrch, co se slzami má znovu objevit, znovu procítit, pochopit, přijmout, odpustit,... ale ještě přesně nevím, o čem bude ten pláč, jestli je lidský, či od ducha přichází. Ale přinese nesmírnou úlevu, dle zkušeností předchozích, jako bych další obrovský balvan sňala.....
Ale možná to bude také jen pláč "děkovný" za to, že mám i zde kolem sebe pár lidí, kvůli kterým za to stojí srdce otevřít :-)
[13] Pavel, 9.11.2009 01:17
Řekl bych, že by to chtělo vylepšit jednou malou atomovkou. Ať žijou Topol´čany. Ty vedlejší ztráty jsou prkotina ve srovnání s tímhle. Hodiny klavíru, francouzštiny tomu člověk platí a takovýhle monstrum. To je tím, Šupo, s kým se netaháš.
[14] Pavel, 9.11.2009 01:20
to matka: Vy tam máte nasráno tolik kamenů, že kdybyste odhazovala každý den deset, tak se jich ani za tisíc let nezbavíte a co je horší, nové na vás padají a Bůh ví, jestli to nejsou i ty samé, které jste již mnohokrát odhodila. A to je podstatný.
[15] Pavel, 9.11.2009 01:21
to Jurášek: Co dělá Popelka? Tře se?
[16] Zdenka-matka, 9.11.2009 09:45
14 Pavel
1. Naprosto souhlasím.
2. Jsem ráda, že jsem se ve Vás nezmýlila.
3. Ať si vezmete na pomoc kohokoliv, Vy mne těch kamenů nazbavíte.
Nejšťastnější tedy oba budeme, když se budeme nadále ignorovat. Já budu po svém pracovat, Vy zase po svém. Vy na to máte, jste mlád. Tak se čiňte. Ale opatrně, ať též na sebe kameny nenaserete.
[17] jurasek, 9.11.2009 09:52
Pavel: Jednoho-vlastně dva Pavly jsem v životě znal.Jeden byl hodný-chodil sem mu za ženou.A ten druhý to byl takový debil tak jak ty. A co popel ještě se ti sype z hlavy?
[18] Zdenka-matka, 9.11.2009 09:56
17 jurasek
Jiří, to je v pořádku. On se jen ochuzuje o možnost nahlédnout skrz mé balvany na mou samou podstatu :-)
[19] Zdenka-matka, 9.11.2009 10:20
ještě doplnění k
14 Pavel
Pavlovou podstatou není souhlas s nacismem, jak z toho byl kdysi nařčen. A já jsem ráda, že v tom jsem se nezmýlila. :-)
Pavel se mýlí v tom, jak dlouho mi bude trvat odhození kamenů :-)
[20] jurasek, 9.11.2009 10:38
Myslím že Pavel je Pavel a Pavlem zůstane.Ať už s popelem nebo balvany.Nač si dělat další virtuální nepřátele. A proto celou věc ukončím takhle.Pavlíku srazil si se s volem ale on ti uhýbá.Pa Pa máme tě rádi Pavlííííku! (:-())
[21] V. z Vysočiny, 9.11.2009 10:44
Teď jsem konečně přelítla úvodní článek.Schéma jako vždy.Otázka, vyřešení problému a výhružka na konci. Myslím že tak jednoduché to ale nebylo. Co Vy na to člověče? Degone? otče?
[22] Zdenka-matka, 9.11.2009 10:47
20 jurasek
Souhlasím. A myslím, že pan Pavel ví, že ho máme rádi.
Jen, víte, přecetla jsem si u paní rucuk Váš komentář a nahlídla také konečně na ten článek, který jste nazval stokou. Nemá již smysl se k některým blogerům vracet, protože stavění do očí a následné vlezdo... nemusím. Kdo se v tom má vyznat.
Pošlu jim tedy "mentální" omluvu, přání všeho dobrého, ale už tam nepůjdu.
Zklamaly mne velmi některé nicky. No co už, půjdu nad to. Alespoň vím, díky té "stoce", kdo je co zač.
A Vám děkuji :-)
[23] rested, 9.11.2009 13:00
[22] Zdenka-matka
o kterém kanálu je prosím řeč?Je jich tu víc a nemohu navázat na ten o kterém je řeč :-(
[24] honza+1, E-mail, 9.11.2009 13:16
Lidsky - duchovní aspekt před miliony lety ??
Jakože si první opočlověk osvojil první nástroje ?
To je ta chvíle ?
Víte , ale ona i mořská vydra si už nějakej ten pátek umí na dně vybrat vhodný kámen kterým si pak na břiše rozbije ježovku..
Já Vám přeju , aby Vás brzo objevil Vatikán..
[25] jurasek, 9.11.2009 13:17
Zdenka matka:Když už píšete o nicku tak jeden mně obvzlášť pobavil,a protože se mi nechce nic opisovat a vyhledávat tak to napíši svými slovy,nakonec stejně nebudu dámu jmenovat.Že!
Někdo.už sem ne choďte.Jiná:taky jsem do ni kopla.Vy:mám pouze jiný názor.Jiná :pište já vám nechtěla ublížit-mám vás ráda-přiďte pobejt,jak se říká,nechodte pryč.Jiná-někomu takhle se nesmí chovat.Jindy já s váma souhlasím. Jiné- taky jsem ji nakopla-nechtěla sem kopnout-ježiš to sem ji to dala-to se mi ulevilo.Můj pohled na toto?Jak to vidím já? Zdenko matko táhněte do háje ale kdyby jste nevystrkovala nos tak můžete zůstat,vždyť nakonec o nic nešlo to my jenom ze zvyku jsme se do vás pustili,přeci si nemůžete vyřvávat do světa své názory.Pravdu máme my -je nás víc.A co že se vám nějaká Zdenka omluvila?No bez komentáře.Však ona také zakopne a my si to budem pamatovat............................
Jenom mi nepište že Vám-většině to něco připomíná.
Ano takhle vypadáte,takhle se chováte .
Já jsem sólo hráč a mám od vás odstup a proto jsem na rozdíl od spousty z vás neztratil soudnost.A dokáži rozpoznat kdo je kdo.Je těžké kopat na dvě strany -nedej bože na tři a všem se zavděčit nelze a proto když někoho pohaním-veřejně tak už mu nepolezu do prdele to potom člověk vypadá jako vůl a k tomu ještě bez charakteru.Ještě že se člověk může vrátit,znovu si přečíst reakce a zpětně posoudit kdo je kdo.Že! Jurášek
[26] jurasek, 9.11.2009 13:23
Honza:ty si číslo ale jinak perfektní a určitě je inteligentnější než ti policajti s tou žárovkou.
[27] MIRA, 9.11.2009 13:44
[22] Zdenka-matka
"...protože stavění do očí a následné vlezdo... nemusím. Kdo se v tom má vyznat. "
Matko, matičko, pokud budeš i Ty nadále hovořit v hádankách, máš přesně tu výhodu, kterou využívají ti, kteří se nejprve stavějí do očí, atd., atd., stoka sem, stoka tam...
Jasný a jednoznačný názor totiž tak trochu zavírá zadní vrátka, že?
[28] Zdenka-matka, 9.11.2009 14:20
27 MIRA
Mirečku, myslím, že Jurášek to řekl tak, že bych to lépe říci neuměla. Koho se můj text týkal, pochopí.
Já již nechci být za vola, proto jednoduše na některé blogy již s komentáři chodit nebudu.
A promiň, přesto nemíním zveřejnit, oč mne Ella kdesi žádala. Prostě ne.
Ale jedno mohu říci - já až tak zase nechápu, proč jsem v tom článku vyzývána k tomu, tam nechodit, když jsem tam se svými komentáři stejně již delší dobu nebyla. To je rovněž póza. Ostatně bez obav, se svými komentáři tam již nepolezu, a napříště ani hlasovat. I když ankety jsou vypisovány kvůli hlasování, že ano.
Zadní vrátka nepotřebuji zavírat. Ale ani sdělovat, na který další blog již nemíním jít a kam již pro dřívější vyhození nechodím.
A nech mne prosím konečně chvilku odpočinout, nemám sílu se s tebou bavit. Protože mám pocit, že jsi již předem proti mě zaujat. Nech mne odpočinout.
Aby bylo učiněno zadost tématu článku:
ber to tak, že jsem vůl, nebo tak, že jsem duch nádherný. Vyber si, nebo nech být. Prociť, nebo dej za pravdu většině a oni tě přijmou mezi sebe. V tom máš vůli svobodnou. Jen jsem se kvůli tomu kdysi nesmírně bála o jednoho člověka. Nyní již ne. Poradí si. Poradí si se vším.
[29] rested, 9.11.2009 14:29
(27)MIRA
(Pro ty Vaše řiťoalpinisty to platí taky,budu Vám nesmírně vděčný,když to momentálně nezůčastněným přetlumočíte!!)
[30] rested, 9.11.2009 14:30
jo Ella,to je mela :-))
[31] jurasek, 9.11.2009 14:31
Mira+Zdenka -Matka Odkazuji Vás oba na článek 203 v Květnové kavárničce.Pak že se netočí a není kulatá.
Nebo -dvakrát nevstoupíš do téže řeky.............
Někdy se halt muší ten uzel rozseknout. Jurášek
[32] Ella, E-mail, 9.11.2009 14:33
29)
Jiříku :-)))), nebo Vás tak může oslovovat jenom menšina???
Už jste se představil u BIO ?, nebo jste na tajemno:-)))
[33] Ella, E-mail, 9.11.2009 14:35
30) rád slovíčkaříte? já ne a nesnáším manipulaci a vyjebávačky :-)))) to aby jste mi porozuměl a mohla procítit.
[34] jurasek, 9.11.2009 14:36
Jo v bio jsem byl teď
[35] jurasek, 9.11.2009 14:41
Ella-zírám-pouze zatím zírám.Až to zase vypukne budu na blízku.Ale jde vám to.
[36] V. z Vysočiny, 9.11.2009 14:47
32 - Ella :-))))
[37] rested, 9.11.2009 14:49
[32] Ella
Ste si mě spletla s Juráškem?
Nebo se známe nějak?Jste Ella nebo Marta nebo čí-kdo vlastně jste?
:o))
Jsem všude a nikde,i v BIO.
Stejně jako Vy.
[38] rested, 9.11.2009 14:51
[33] Ella
Zas používáte slova,kterým rozumím.To je sympatické.
[39] jurasek, 9.11.2009 15:00
33)Ella:Děti nejsou doma tak se zeptám Vás.Dáma mi jistě na dotaz odpoví.
Co jsou to ty vyjebávačky?
1 to jsou ženy?
2 nebo si to mám rozebrat?
Je to za 1 od Jebat?
Nebo za2 od vačky?
To jen abych se v problematice správně orientoval.
Děkuji za odpověď. Jiří-Jurášek
Někdo zvoní-že-by děti?
[40] Degon, 9.11.2009 15:10
- Tak toto je ta EVOLÚCIA???
[41] Ella, E-mail, 9.11.2009 15:11
37)
:-)))))))))))))))
blog rucuk: Kam až sahá lidská obětavost. komentář 42) jurásek :-)))))))))))))
[42] V.z V, 9.11.2009 15:11
Degone, je mi nějak smutno...co cítíte Vy?
[43] rested, 9.11.2009 15:13
[39] jurasek
Nehledal bych v tom složitosti. Jebat je jasný a vačky jebat nejdou.Dosadil bych Vačice či vačnatce.
Mělo by to bejt vyjebatvačicky nebo tak nějak.
No do boha,ted to po sobě čtu.
To sem to zas dojebal ! (od slov dojet si a balon)
:o))))
[44] Ella, E-mail, 9.11.2009 15:17
39) já si byla jistá, že když nic, tak tohle upoutá :-))))))))))
v menšinách se tito termiti nevyskytují ?-)))))))))
mrkla jsem na Vaše dřívější komentáře ( letní), hodně jste na sobě zapracoval. co do stylu i pravopisu.
P.S. dřívější Jrášek s adresou a ostravským dialektem je Vám málo podobný. ? :-)))
[45] V.z V, 9.11.2009 15:17
Degon - jak je vidět, válečná sekyra zakopána není a bohužel na to doplácí všichni.Chuť zápasit, vítězit, touha po odvětě...a kde zůstalo srdce...chudinka...
[46] Ella, E-mail, 9.11.2009 15:20
42) V.z V
oni si jen hrají, neberte je vážně.
čistému vše čisté- nebo podle sebe soudím tebe?
a možná hrají podle úplně jiných regulí :-(, Záměrně podle :-(.
[47] rested, 9.11.2009 15:21
[41] Ella
Asi záleží, jak tu odpověď kdo pochopí.
Díky za upozornění. Osobně nemám pochybnosti i když?
Spokojena?
[48] Ella, E-mail, 9.11.2009 15:25
45) Vlaďko, všimla jste si někdy, jak vykopávači seker začnou ukazovat kolem a hrát si na nepochopené objeti? (oběti?)
a srdce nesrdce kopou a poštívají. Sortýrují a pak se vymezují a skučí a hrají na ublížeňátka.
Pěkný den :-)))
[49] Ella, E-mail, 9.11.2009 15:29
41) ne nejsem spokojená. někdo rád dělá kruhy a jedná nečestně. mám na to kopřivku. Za sebe bych se do boje nepouštěla, umím se povznést, ale když vidím, že je nespravedlivě křivděno, neznám bratra :-))) ( mám v reálu 3)
[50] Degon, 9.11.2009 15:31
42,45, V.z V.:
Niečo tu páchne a dvíha sa mi z toho žalúdok, preto odtiaľto odchádzam...:-)
[51] rested, 9.11.2009 15:32
To je hloupé.
Omlouvám se autorovi blogu za svou účast.
[52] V.z Vysočiny, 9.11.2009 15:39
48 -Ellinko milá, mám vůči Vám a Josefovi výčitku svědomí. Kdysi jsem vám napsala , že se jmenuji Vlaďka, chtěla jsem si uchovat absolutní anonymitu a zároveň být oslovitelná. Teď mě to mrzí a ráda bych to uvedla na pravou míru, protože si na tu Vlaďku nemůžu zvyknout. Jmenuji se Věra a dám si to do nicku. Omlouvám se. Ad 48 - samozřejmě jsem si všimla.To se nedá přehlédnout.
[53] jurasek, 9.11.2009 15:41
EllaDěkuji za slušnost= vaši odpověď Jinak jsem Jurášek ale v nick to nemohu používat.Jinak děkuji za napadení možná jsem se změnil ale ty si pořád stejně arogantní kráva.
Jo asi bych to měl podepsat aby nebyla mejlka.JURÁŠEK
[54] Věra z Vysočiny, 9.11.2009 15:44
Zrovna včera mi říkal manžel - stačí jedna kapka jedu do nádrže vody a vše je k nepoužití...
[55] Věra z Vysočiny, 9.11.2009 15:47
50 - Degon - chápu. Snad příště. O té evoluci bych si ráda něco poslechla od moudrých :-)
[56] jurasek, 9.11.2009 15:47
VzV Tak to měl manžel pravdu.Moudrý to muž.
[57] Věra, 9.11.2009 15:49
jurášek - ano, manžel je velice moudrý a já si ho cením hodně vysoko...umí velmi dobře zakopávat válečné sekery, proto taky se mnou tak dlouho vydržel :-)
[58] Věra z Vysočiny, 9.11.2009 15:51
Nikdy , opakuji NIKDY by neřekl a nenapsal žádné ženě, že je kráva.
[59] Ella, E-mail, 9.11.2009 16:02
53)
no co už :-)))) hlavně, že víte kdo koho napadl a napadá. Já tu krávu od Vás milý a vážený pane Jurášku unesu. Neunesu obvinění z arogance,abych nemusela blektat trapné omluvy, snažím se neurážet, abych nemusela kličkovat před otázkama na nejasné odpovědi, snažím se být přímá. Na aroganci a faleš mám pifku, to se mi nesnažte přišít. Krávu klidně, ale bez arogance.
[60] Ella, E-mail, 9.11.2009 16:05
52) Těší mě Věrko, ráda jsem se s Váma poznala. a omlouvám se za svou dnešní bojovnost. sama sebe nepoznávám :-)))
Sovy nejsou tím, čím se zdají být. :-))))
:-))))) smírčí štafeta :-)))))))))))) ( dýmka míru- kalumet) :-))))))
[61] jurasek, 9.11.2009 16:11
VzV : Ani já bych stejně jako váš manžel nenapsal Ženě že je kráva.Na to dejte jed.
[62] rested, 9.11.2009 16:11
[58] Věra z Vysočiny
Máte obdivuhodného muže,je vám fakt co závidět.
Dovolil bych si otázku a fakt vypadnu!
Není hluchoněmý?
[63] jurasek, 9.11.2009 16:13
Ella:(:-o))))))
Dotaz zní: Jak hluboko je sekyrka zakopána? Jurášek.
[64] jurasek, 9.11.2009 16:15
Rested Ty si vůl z očí mi stříká slaná voda.
Nepotřebuješ na zimu?
[65] Alena, 9.11.2009 16:32
Koukám, že se pánové jurasek a rested v těch svých "pravdách" a omluvách umlátěji sami.
[66] jurasek, 9.11.2009 16:35
Rested četl si to u Ella?
Že prý.smírčí štafeta:-)))))))))))))(dýmka míru-kulomet :-))))))
Vyhrožování -Ne?
[67] Věra z Vys, 9.11.2009 16:58
62 resed - no, pravda je, že někdy musím svoje prosby opakovat několikrát, ale obávám se, že hluchotu jen předstírá :-) a moc toho nenamluví, to je pravda...ale nemíním zde vychvalovat svého mužského, Jurášek jistě ví, jak to bylo myšleno. Doufám. Dnes totiž prokázal Zdence medvědí službu.Ale každý ví co dělá, nechť je každému libo...Taky odcházím.
[68] rested, 9.11.2009 17:11
[66] jurasek
No ženský to zkoušej různě.Možná vyhrožování,kdo to pochopí? Já myslim že nas maj holky rády. edna musí odejit,druhá zas přinde,myslim že sme v kursu oba.Tak si toho važme.
Hele je tu náká nová. Alenka je hezký jméno,český.
To bude naše vrstevnice :-))
Jo a Jiří ted reším problém kdo je kdo na obětavosti lidský.
Tak se měj chlape.
[69] rested, 9.11.2009 17:12
[65] Alena
Vítám v poloviční pravdě kde už jsem neměl být a zas už ani nebudu.Tak se mějte...
[70] rested, 9.11.2009 17:15
[67] Věra z Vys.
Se neomlouvám za legraci.Přeji Vám Vašeho chlapa.
Mějte se a važte si toho že je takový jaký je.
[71] jurasek, 9.11.2009 17:21
VzV Kterou Zdenku myslíte a medvěda-nebudu zlý.jen pište
[72] jurasek, 9.11.2009 17:23
Rested :ty si slepý ? to není Alenka ale chytrá Alenka.
Kdo ví z jaké říše přijela?Jestli z pohádkové tak tu budu znát.
[73] jurasek, 9.11.2009 17:26
Alenka: Alenko vy máte takový postřeh,kde-že jsem se omlouval-kde nebo také jenom blbě žvaníte?
[74] rested, 9.11.2009 17:28
[72] jurasek
Jestli je moc chytrá,tak zase není z pohádky...
[75] rested, 9.11.2009 17:32
[72] jurasek
No nechtěl jsem hned startovat po novém nicku.
Je pravda že nás oba napálila ještě než stačila zavřít dveře.
[76] Věra z Vys, 9.11.2009 17:33
Rested - omluva není třeba, poznám legraci , nijak jste se mě nedotknul a chlapa si vážím :-)
Vážím si totiž každého chlapa, který se jako chlap chová.
Jurášku, dnes už nemám čas, je pondělí a to chodím večer po práci do hospody :-) Naladím si kytaru a flétnu a s kamarády splachuju ten pondělní nářez. Ten medvěd jste Vy a Zdenka je Zdenka... jestli chcete, můžu vysvětlit, ale já Vám věřím, Vy to pochopíte...:-))) Mějte se!
[77] jurasek, 9.11.2009 17:34
Rested: V případě že máš pravdu ty tak je alespoň škaredá.
Kdyby byla krásná a moudrá tak co s ní.
[78] jurasek, 9.11.2009 17:36
VzV musím se zeptat .Matku myslíte matku?
[79] rested, 9.11.2009 17:39
[77] jurasek
Jdu na vzduch,už to nějak nezvládám.
Kašli na kazdýho a bud svůj.Zatím se měj chlape.
_:-)
[80] rested, 9.11.2009 17:41
[76] Věra z Vys.
No to je dobře,hospoda je taky někdy dobře a hudba v hospodě,to už nemá chybu.
Tak se dobře bavte.
[81] Věra z Vys, 9.11.2009 20:42
Jurášek - ano Jurášku, myslí Vám to:-) A víte co je to medvědí služba?Když budete chtít, vysvětlím. Ale asi až zítra. V hospůdce bylo teploučko a smrádek, jdu do sprchy a do pelíšku.
[82] jurasek, 9.11.2009 21:37
VzV Jsem hluboce přesvědčen,že pokud jsem Zdence -Matce prokázal medvědí službu tak ona jediná to může posoudit komplexně a po té mi to se vší vážností sdělit,na což má plné právo na rozdíl od vás protože vy do ní nevidíte ,tak nemůžete se vší vážností toto posoudit a ani mne soudit.Myslím si že paní matka je tak silná osobnost,že dokáže žít bez Vás ,Beze mne,i bez blogů a kdyby čert na koze rajtoval tak třeba i bez počítače.Tak to si myslím já a nemusí to být správně.Ale vy pěkně s medvědem na mně a co se tak trošičku otřít o tu co ji ze svého blogu vykázala.Nebo je to Vaše spřízněná duše?A je jednodušší z Juráška medvěda udělati?
Matko až se vám nebude chtít zvracet a sil naberete trošku ,Vhoďte mezi nás granát prosím.To jenom aby jsme věděli kdo má duši čistou v tomto malinkatém sporu našem.Jurášek
Přeji všem krásnou noc.
[83] pedro, 9.11.2009 22:43
Ty kokos. Toto Šupa nerozchodí.
[84] rested, 9.11.2009 23:33
.
[85] vzV, 10.11.2009 07:09
Jurášek - ještě než začnu pracovat, jen krátce a naposledy - ta Vaše básnička na začátku byla nádherná, super, čistě vyjádřená podpora, ocenila jsem to velice. Kdyby u toho zůstalo, nemělo by to chybu. To, co se zde dělo dál - no comment. Kdo je moje spřízněná duše ? Třeba i Vy, kdo ví :-) Nikoho nesoudím Jurášku, jen říkám svůj názor, tak jako Vy.Medvědí služba bývá konána s dobrým úmyslem. Ptal jste se , odpověděla jsem. A granát není třeba - vyklízím minové pole. Zdravím Vás :-)
[86] Zdenka-matka, 10.11.2009 08:03
Dobré jitro všem :-)
U nás zataženo je. Ale již neprší.
V sobotu jsme měli naplánovanou práci, ale musela jsem na školení ke své hlavní profesi - daňové evidenci.
V neděli jsme tedy začali práci, kterou jsme měli naplánovanou na sobotu. No a včera jsem musela urychleně odejít dodělat práci nedělní. Večer jsem padla do postele a chvíli ještě přemítala, jestli se opravdu mám začít účinně bránit.
Zatím nezačnu. Proč?
Hodně se dalo vyčíst v té květnové kavárničce, na kterou odkázal Jurášek. Proč jsem se vůči paní Zdeňce více nebránila? Protože ji má velmi ráda paní Míla. Proto jsem také byla ráda, že na mé přání paní Míle v hospodě zareagovala. Za paní Mílu jsem byla ráda. Mě+li šanci spolu hovořit, případně navázat kontakt. Jak to dopadlo? Nevím, ptejte se jich.
Proč jsem se nebránila vůči člověku, který daleko více jako poslední s wolfem hovořil a tedy daleko více jej mohl ovlivnit na blogu, kam můj vstup již nebyl možný? Proč jsem ustoupila a vydala jej napospas? Protože jsem doufala, že mu třeba pomůže. A co se stalo? Vina byla (sice nepřímo) ale byla hozena na mne. Proč toho člověka nejmenuji? Protože ho má nesmírně rád děda Jeliman.
Co se týká blogu, který Jurášek nazval stokou? Po přečtení článku jsem se tam šla podívat až po té, co o něm Jurášek napsal, jako o stoce. Protože člověk nemá být za vola.
Z mnoha blogů jsem již z komentáři odešla a nyní bez omluvy z několika dalších odcházím. Ale je to blog na Novinkách, tedy veřejný. A pokud si budu potřebovat ze svých minulých textů, nebo básniček zkopírovat, či uznám za vhodné na některý blog zajít, učiním tak, i když je mi kometování některými blogery odepřeno, nebo moderováno. To je zase jejich svobodné právo a volba a do toho, co je k tomu vedlo, mi nic není.
Jurášek
U Vás ani u resteda se necítím volem být.
Ani u fridaye 13 jsem se tak necítila.
Jestli jste mi prokázal medvědí službu? Necítím to tak. Nenechte se nic nakecat, ani lidmi, kteří si jen hrají, či co. Já hravá nejsem. A vím to o sobě. I proto z "hravých" blogů odcházím.
A že mne nenazýváte krávou? Inu doufám, že jen proto, že jsem Vám důvod takto mne nazvat nedala.
Ostatně pokud byste mne tak nazval, doufám, že alespoň byste mne nazval dojnou. :-)))
Vždyť jen si vemte, jaký boj se zde o mne rozpoutal, ...človíčku, nebo že bych byla zlatým teletem, které někteří vzývají, co-by svatý obrázek, jiní se ho nesmírně bojí, nechápou ho a tak se ho rozbít snaží? Jako bych byla dojena a za dojnou považována. No, aspoň jsem užitečná na vybíjení emocí,...
Nechápou, že to je evoluce. Každý sám za sebe má projít evolucí a vyvinout se od té krávy k člověku, který je schopen cítit v pravdě a nejen se domnívat, jak že je ta matka taková, či maková, jak je ten friday takový, či onaký, totéž rested a Vy.
Ano, mohu být bez blogů. Ale nemusím, pokud se někde vyskytne člověk, který není zbabělec, nebo člověk, který mi dává pocit, že je na podobné cestě, jako já. A to někteří zde dávají.
Degon
Degone dýchejte a zkuste procítit. Zase zde nějakou hodinku nejspíš nebudu. Máte na to čas.
Víte, někteří lidé zde "kukají" tak, jinde zase úplně jinak. Ani do očí jim vidět nemusím. Jurášek, rested, friday "kukali" všude stejně. A to je velmi, velmi důležité.
Vy a ještě někteří další kukáte jen zde u pana Šupy a to je také velmi důležité pro správnou orientaci. Prostě jedete stejnou "lajnu". Nejste zmateni.
Já se ještě pořád učím správně orientovat.
Možná se to tímto komentářem stalo.
[87] Zdenka-matka, 10.11.2009 08:16
82 Jurášek
Ano, je daleko, daleko jednodušší z Vás, či ze mne medvěda udělat, než správnou intuici použít. Ale je to jen a jen otázka vývoje, tedy evoluce. Někde v hloubi duše věřím stejně jako "otec" v lid. :-)
Ale hele, medvědem jsem s Vámi ráda :-)))))
[88] Zdenka-matka, 10.11.2009 08:23
No a nyní dejme prostor duchu, nechť se duši uleví:
...." Má milovaná tvorba (pion) prvotní,
mnou s láskou stvořená,
do světa se světlem v duu poslaná,
mnou vždy a všude podporovaná.
Duo tedy je.
Cítila jsi,
plakala jsi,
při spatření jeho obrázku,
cítila jsi,
duo funkční je.
Netřeba se objímat,
netřeba hovořit,
je to život sám
je to láska sama
je do vše.
Zvládneš vše
na planetě dne a noci.
Jste mou radostí,
pomozte i ostatním.
[89] jurasek, 10.11.2009 10:18
Zdenka-matka: Matko děkuji,že jste o mně nezlomila hrnec s medem.Nevím proč ale med nemám rád ani v hubě ani kolem huby.(:-))
Jinak jsem rád že můj odhad byl správný.
Věra z V: Jinak jsem rád že můj odhad byl správný.Kdybych vám pomáhal s nákupem a rozbil vám mléko tak vaše morální povinnost je se usmát a poděkovat za pomoc a ne do brtníků nadávat.Já jsem vám chtěl pomoct s nákupem a ne rozbít mléko.Ten kdo hodně prožil ví že si má člověka prohlédnout i ze zadu.Je zajímavý i ze zadu. Jurášek.
[90] rested, 10.11.2009 10:37
[88] Zdenka-matka
I já děkuji.
Vám matičko i Jiřímu.
[91] MIRA, 10.11.2009 13:28
86] Zdenka-matka
Dovol, abych tedy alespoň na závěr našeho, už víceletého virtuálního setkávání zde shrnul, když už nic jiného, svoje pocity ze současného stavu na blozích a našich dialogů na to navazujících:
(záměrně budu používat pojmy jako: cítit, férovost, srdce...)
1) Víš, že jsem se vždycky vymezoval proti diskusi vedené ve sprostém tónu zaměřeném na napadání diskutujícího s cílem z něj udělat ne kolegu v diskusi, ale blba, krávu atd. (viz například Honza, Friday-rested, Pavel). Respektoval jsem jen Psa a Juráška, protože u nich jsem cítil, že jim jde hlavně o srandu a zdáli se mi féroví. Od nich jsem snesl leccos, protože jsem, tušil, cítil, že si umí udělat srandu i ze sebe a snesou proto i stejnou moji reakci.
2) Co se týče tzv. "kukání", tam bych byl opravdu opatrný s jednoduchými odsudky a soudy. Chápu, že si spíše rozumíš s lidmi, kteří nějakým zůsobem navenek deklarují ono „procítění srdcem“, atd., i když jejich projev působí často spíše opačně, a to včetně oné medvědí služby. Pochybuji ovšem, že jsem se nějakým způsobem „provinil“, proti slušnému způsobu vedení diskuse s tebou a dokonce i proti tomu kukání. :-). V případě Tvých sympatizantů (v jejich terminologii – řiťolezců), jsem věren své cholerické povaze použil sem tam metodu: na hrubý pytel, hrubá záplata. Falešný bych byl asi v tom případě, kdybych začal najednou „prociťovat“ a byl „nad tím“. Byli by oni „nad tím“, kdybych jim začal nadávat? Zdůrazňuji - začal!
3) Jistě si vzpomeneš, že už jsem v jednom případě (u Pavla), použil tento způsob pokusu o přátelský dohovor, tj. pokus upřímný. Řečeno jeho terminologií – bylo to na hovno. Pěkná ptákovina, už to neudělám. Toto je poslední pokus, který podnikám jen kvůli tomu, že vím, že se mi od tebe nadávek nedostane.
4) Co nakonec? Měl jsem toho na mysli mnohem víc, ale přece jenom zkušenosti mě z minulých let, i pří mé blbosti a naivitě, varovaly před dalším psaním. Toto není prostor, který člověka chrání před zneužitím a zesměšněním jakékoliv upřímné výpovědi.
Měj se dobře a přeji ti, aby tě tví přátelé, hlavně ti virtuální, nezklamali. Mohu-li se pochlubit (nerad bych to zakřikl), mně se to už dávno nestalo, aby mě zklamali, jednijak druzí. Možná to bude i tím, že jich mám méně, než malé množství.
A tu štafetu si neodpustím, ať se tomu směje, kdo chce:
:-))))))))))))))))))
[92] Věra z Vysočiny, 10.11.2009 14:20
Miro, zdravím Vás a těším se na další informace o jižní Itálii.Ještě jsem Vám chtěla říct, že by mi bylo ctí Vás považovat za svoji spřízněnou duši :-) Mějte se. A přebírám štafetu :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
[93] Zdenka-matka, 10.11.2009 14:22
MIRA
Miro, utrpení lze i velmi slušným způsobem a překrucováním způsobit.
Ostatně neboj, pravda třeba vůbec najevo nevyjde, protože nevěřím, že by pan Sedláček ty mé staré e-maily ještě archivoval. Tedy na rozdíl ode mne. A konečné rozhodnutí bude tedy na mě. A pokud budu nadále osočována, věz, že mé pokušení zveřejnit je i s přídavkem, bude velmi, velmi silné. Zatím mi brání pouze to, že jednoho člověka má velmi rád Jeliman.
Ostatně když jsem na blogy vstupovala, neměla jsem ani šajnu, že veřejné blogy mohou být zpovědnicí, určenou třeba jen rodinným příslušníkům, či komu. A co kdo řeší za osobní problémy.
Co se týká mých virtuálních přátel - MIRO, tolik, kolik bolesti, co mi přinesli třeba ti, kdo mne podezírali, že jsem M + Z, že jsem chtěla ublížit paní Ivaně, to, jak mne tahá na svém blogu i s Vámi ze všemi, to mi již nikdo takovou bolest způsobit nemůže.
A ujišťuji tě, že přijít o zárodek dítěte lze daleko, daleko horším způsobem, než bylo tak halasně jinde popisováno na více serverech.
A také tě ujišťuji, že v tom případě pouhý úsměv nestačí. Tu bolest si musí zvládnout každý sám. A to jsem také udělala, abych vůbec přežila. Nikomu, opakuji nikomu tu bolest nepřeji. A pokud si to tak někdo vysvětlil, je s prominutím pitomec. A svou bolest si musí také zvládnout sám.
O zbabělcích bych nepsala. Možná tím, že když budu mlčet, budu rovněž za zbabělce považována. Je mi to naprosto jedno. Naprosto.
[94] jurasek, 10.11.2009 14:32
Mira.Miro někde sem ti nechal tu velkou havířskou.
Kdybys ji minul tak tu máš ještě jednu.
Na teď (:-o)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Na potom (:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
A Na potom potom :-""))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Jurášek
[95] jurasek, 10.11.2009 14:42
Mira :a beru pár pus zpátky to za ten náznak vyhrožování.Já bych to napsal-a a bylo by po bublině .Voda by se pročistila a měli by jsme se všichni rádi a hotovo dvacet.Jaké pak okolky.
[96] jurasek, 10.11.2009 15:06
Mira: Vzal si boží jméno nadarmo do úst tak se musím vyjádřit.
Ano mám rád srandu.
Ano ale s tou krávou nebo kravou to podle toho jestli je z Čech nebo Moravy to zase nehrot´.Jasně sem se vyjádřil že ženu bych kravou nenazval!!!!!
Ano kdybys mi začal nadávat také bych ti nadal jak svini do koryta.
Ano nikdo tě zde neochrání před zesměšněním,a proto máš volbu zde být či nebýt.
Ano také ti přeji jen dobré virtuální přátele a aby tě nezklamali.třeba že jich máš jak za hrstku grošů.
Ano také se s tebou rád setkávám a protože jsi jaký jsi tak nezapomenu na tvé poselství.
Ano Tady máš na potom potom potom (:-))))))))))))))))))))))))
Jurá(:-o)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))šek
[97] pedro, 10.11.2009 17:37
:-ʘ
[98] otec, 10.11.2009 18:20
vzkaz pro MIRA
nevím kde se co děje,
nebo dálo,
jedno vím,
Zdenka NEMOHLA BÝT A TAKÉ NIKDY NEBYLA NICKEM "M+Z"
[99] jurasek, 10.11.2009 20:08
Pedro:Čeče jak si dal tu tečku do toho kolečka? Ď.
[100] Věra, 10.11.2009 20:44
Jurášku, Slováci vždycky měli něco extra :-)))))))))))))) Teď jste mě rozesmál:-)))))))))
[101] ivana, E-mail, Web, 10.11.2009 20:48
(99) jurasek
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))) tak tohle jsou komentáře, který můžu :-))))))))))))))))))))))))))))))
[102] Zdenka-matka, 10.11.2009 22:03
98 otec
Tolik, tolik škody bylo způsobeno :-((((((((((((((((((((((((((((
Tolik z mého soukromí bylo zveřejněno a já se bránit nemohu. A bolí to, tolik špíny.......
A já už dál nemohu..........
[103] Zdenka-matka, 10.11.2009 22:05
A zatáhla jsem do toho i Vás :-(((((((((((((((((((((((((((((((((
[104] MIRA, 10.11.2009 22:19
[92] Věra z Vysočiny
Děkuji, nápodobně.
:-)))))))))))
[105] MIRA, 10.11.2009 22:21
[96] jurasek
Boží jméno nadarmo do huby, to se mi občas stane.
:-))))))))
[106] pro Zdenku, 10.11.2009 22:28
Posílám Ti něco krásného co má souvislost s tím o čem jsme dnes
# hovořili s B......Vím,že se mu to pomůže dívat se na situace tak ,jak jsme si
# říkali,totiž nejen z " lidského pohledu" a rozumem ,ale ještě z duchovního a
# srdcem....proto se nás R. ptá když nevíš ,jak dál,-"co cítíš" ? ......Tak se i Ty měj
# dobře a spolehni se,že Tvá krásná duše vede Tvé kroky přesně podle zákonů
# Vesmíru,který je dokonalý a " spravedlivý" ke všem bytostem,které jej
# obývají......
# .....A
[107] Zdenka-matka, 10.11.2009 22:35
Takový e-mail který jsem v 106 zveřejnila jsem před chvílí dostala a děkuji A. za pomoc. Klid a mír již nastává, mám se oč opírat. A ten, o koho jsem se tak nesmírně bála, zvládne vše. Klid a mír si také zachová. Klid a mír. On ví, oč jde. Zůstaňte prosím stejně jako Otec neutrální. Klid a mír.
Opírejte se prosím o to, co krásného ....
[108] pedro, 10.11.2009 23:06
[99] - spustil jsem Word / vložil jsem do dokumentu symbol (ten jsem našel někde v Arialu) / Ctrl C / a pak Ctrl V do blogu.
:-₪ To je rouška pro případ H1N1.
[109] nar.soc., E-mail, 11.11.2009 10:08
Pozemské rozmíšky se stěhují do Vesmíru.
Vatikánský seminář o mimozemských projevech života vyústil do zajímavých filozofických končin.
Mimozemšťané by mohli být bez prvotního hříchu
Argentinský jezuita Funes je spíše skeptický pokud jde o možnost, že by byly brzy objeveny další formy života. V roce 2008 však prohlásil, že víra v Boha je slučitelná s vírou v mimozemšťany, a dokonce řekl, že by mohla existovat planeta obydlená bytostmi, které se neprovinily prvotním hříchem.
Astrofyzička z francouzského Státního ústředí vědeckého výzkumu (CNRS) uvedla, že máme ty největší naděje nalézt život ve sluneční soustavě spíše než jinde. "Pokud existuje, nalezneme jej brzy," řekla a zdůraznila, že v astrobiologii denně realita překračuje představivost.
Profesor Jonathan Lunine, fyzik z univerzity Tor Vergata v Římě, zdůraznil, že existence nějaké formy mimozemského života ještě nebyla prokázána a možná nikdy nebude, vědci však nyní mají představu, kde by ji bylo možné nalézt.
ČTK
[110] Zdenka-matka, 11.11.2009 10:12
Vy, kdo jste mi snad chtěl pomoci a jestliže jedno jediné Vaše slůvko bylo pravdivé:
"Opírejte se o to, co jsme spolu hezkého vytvořili a ve světle a ztišení naší Boží přítomnosti přijde řešení,pocit úlevy a lásky,"
[111] Věra, 11.11.2009 10:50
110 - Zdenka - tolik lidí vám do poslední chvíle chtělo pomoci.Všechny jste odbyla a dala přednost nějakému lacinému ironickému pochlebování.Tohle je výsledek.Odstrčila jste Miru, člověka, Ellu, takové čisté lidi...Není všechno zlato co se třpytí a rozlišovat je třeba mozkem, nikoliv srdcem Srdce lze velmi snadno ošidit. Přeji vám jen dobré a pokud o to stojíte, budu s Vámi komunikovat dál, i když jste mě odbyla taky. Ale mlátit prázdnou slámu nebudu.
[112] Zdenka-matka, 11.11.2009 11:31
111 Věra
Nemíním se více nikde obhajovat a vysvětlovat.
Nešlo o laciné, ironické pochlebování.
Nešlo o odstrčení čistých lidí.
Nešlo o mlácení prázdné slámy.
To, jak si má slova kdo vysvětlí, a překroutí, již neovlivním.
Nemíním se více nikde obhajovat.
[113] Věra z Vysočiny, 11.11.2009 11:34
Zdenka - matka - No tak dobře.:-)
[114] Zdenka-matka, 11.11.2009 11:52
A poslední :
Sice bych s Vámi, nebo i paní Ellou ráda komunikovala, ale není správný čas.
Príliš se nyní lidí bojím. Nesmírně se bojím.
[115] Věra z Vys, 11.11.2009 12:31
Naopak. Nemusíme nic řešit, jen si povídat. Co dnes budete vařít.. a tak, ...ono to pak samo všechno vyšumí. Nebudeme to přikrmovat.
[116] Zdenka-matka, 11.11.2009 12:33
114
[117] Věra, 11.11.2009 12:34
Zdenko, pamatujete, jak jsme se setkávaly u Růženky v Kavárničce s Manon? Často si na ni vzpomenu...
[118] Zdenka-matka, 11.11.2009 12:50
114
Za dobu, co jsem na blozích pamatuji vše. A končí to 114. Můj čas není.
[119] Věra z Vysočiny, 11.11.2009 12:57
Cestou z práce můžu bourat a už se tu nemusíme nikdy potkat.
[120] otec, 11.11.2009 13:17
[118] Zdenka-matka
Když chtějí druzí soudit, nechť soudí,
i oni budou jednou souzeni...
Zdenko, netřeba zdělovat, že rozhřešení Vám i jiným nedám...
to bude muset nalést každý sám ve vlastním nitru...:-)
no máte před ostatními náskok, nyní jste souzena, možná že Vás i ukřižují ...
vemte s klidem Vám vlastním korunu trnovou,
kříž a jděte dál ... ještě nejste u konce... :-)
[121] Věra z Vysočiny, 11.11.2009 13:30
Lidsky dozrát není možné bez smíření se sebou, s druhými a s tím, co život přinesl, aniž jsme to mohli ovlivnit. / z kalendáře citátek/
Pro otce - křižovat se nebude otče. Vlnky se musí vrátit do středu a uklidní se hladina. Vyčkejte a nečeřte - prosím...:-) jedinkrát mi věřte.
[122] otec, 11.11.2009 14:02
[121] Věra z Vysočiny
ba ne Věro, jedno vím, že nečeřím, Zdenka když to četla, málem si ucvrkla smíchy do trenýrek... :-)
a neptejte se mne jak to mohu vědět... :-)
"jedinkrát mi věřte."- to jo, řeknu že Vám věřím a člověk toho využije... :-))) dvakrát je málo, jednou je moc... :-)
[123] Věra, 11.11.2009 14:22
Víte co otče, jsem ráda, že jsem Vás pobavila. Ale ono to k smíchu moc není. A taky se neptejte, jak to mohu vědět. Přeji krásný zbytek dne.
[124] Zdenka-matka, 11.11.2009 15:53
119 Věra z Vysočiny
122 otec
fakt jsem se musela smát. Protože ať už skončíte oba jakkoliv, najdu si Vás:-). A pokud Vaše duše snad uvázne v astrálu, vytáhnu Vás tam, kam správně patříte. A já budu vědět, kam chodí spát "má děťátka". Protože Vás miluji. :-))))))))
Stejně jako každého dalšího. :-)
Jen do hospody již chodit nemusím. Již není, co by bylo v rukávu a mohlo mi, nebo Vám bolest způsobit. A na adresu vedoucího již mohu zapomenout i z oblíbených položek ji vymazat. Stejně, jako mnohé další :-)
otec
No ale hele otče, potkala jsem před cca pěti lety člověka.
A tak se lidé na sklonku života setkávají. Mnohdy se však setkají duše, jedna již probuzená (dejme tomu muž), druhá ještě spící (dejme tomu žena). Avšak žena je tím setkáním v jednom okamžiku probuzena. Duše je okamžitě na úrovni nejvyšší, jenže to lidské ještě plně nechápe, neumí se plně řídit tím, co duše i duch říkají, žena je velmi zmatena. A pak často dělá hlouposti.
Učí se "řadit vagonky". No a pak jako v té pohádce o hvězdičce, dostává zasloužené kopance.
Jsem ráda, že ne od Vás. Protože těch blízkých duší, které jedním jsou, je více. :-)
I paní Věra tam může patřit, jen doufám, že její probuzení bude šetrnější, než tehdy mé. :-)
[125] Zdenka-matka, 11.11.2009 16:02
No a hele, hezký zbytek dne, mám práci. :-)
[126] pedro, 11.11.2009 23:04
[55] Věra z Vysočiny
Richard Dawkins: Sebecký gen, Slepý hodinář, Rieka z raja, Příběh předka. Odporúčam Rieku je síce po slovensky, ale je stručná a stráviteľná.
[127] Věra z Vysočiny, 12.11.2009 09:00
Gracias Pedro, můžu to vyzkoušet :-)
[128] Věra z Vysočiny, 13.11.2009 17:30
Tak co bude s tou evolucí ? Žádná inspirace??? :-))) Takové téma...:-)
[129] MIRA, 13.11.2009 19:39
[128] Věra z Vysočiny
My opice o tom nerady mluvíme...
[130] Zdenka-matka, 13.11.2009 20:11
Bájný pták Fénix symbol znovuzrození, evoluce,...
[131] Zdenka-matka, 13.11.2009 20:14
A také kukačky evoluci podporují, snášením do cizích hnízd, mícháním genetického materiálu, či jen jiných poznatků :-)
[132] Zdenka-matka, 13.11.2009 20:54
Přesto , Fénix je pro evoluci rozhodující...svůj kód prvotní s kukaččiným nemíchá.
[133] jurasek, 14.11.2009 01:50
(:-o((
[134] Zdenka-matka, 14.11.2009 10:28
133 jurasek
Proč ten smutek, Jurášku. Až se Fénix znovu zrodí, třeba se z něj člověk stane, a pak je možné vše :-) Teda, jen jestli zas z kukačky Fénix nebude. Ale to nic, jednou se setkají, porozumí si vzájemně. Těšme se na ten cíl. :-)
Hezký den :-)
[135] Věra z Vysočiny, 14.11.2009 12:36
129 MIRA - jen povídejte, poslouchám...:-)
[136] MIRA, 14.11.2009 16:14
[135] Věra z Vysočiny
No, prozatím bych jen odkázal na Planetu opic. Mám tu doma momentálně nějakou zdravotní kalamitu, ale téma se mi líbí, snad se stihnu vrátit později.
:-)
[137] Zdenka-matka, 14.11.2009 16:24
....Ale to nic, jednou se setkají, porozumí si vzájemně. Těšme se na ten cíl. :-) ....
Fénix s kukačkou, opice s člověkem,.....
[138] Zdenka-matka, 14.11.2009 16:25
Nikdo nemá dveře zavřené.
[139] Thea, 14.11.2009 17:06
Nějakou dobu jsem se na blogy nedostala a nestačím se divit. Co se to tady děje? Snažila jsem se dopátrat nějakého začátku toho všeho, ale vzdala jsem to. Někdo někoho napadá, jiný vystupuje pod cizím jménem, nestačím se orientovat. Jen k následujícímu bych se ráda vyjádřila i když je to trochu od tématu:
" Proč jsem se vůči paní Zdeňce více nebránila? Protože ji má velmi ráda paní Míla. Proto jsem také byla ráda, že na mé přání paní Míle v hospodě zareagovala. Za paní Mílu jsem byla ráda. Mě+li šanci spolu hovořit, případně navázat kontakt. Jak to dopadlo? Nevím, ptejte se jich."
Souvislosti sice nechápu, ale ....
Když jsem se poprvé na blogy dostala, byla jsem Míla. Po nějakém roce se tu začalo vyskytovat stejné jméno s příspěvky, které mi občas byly proti srsti a tak jsem si jméno změnila a oznámila to. Byla jsem opravdu překvapena tím, že si paní Zdenka-matka vzpomněla na mé narozeniny a přála mi, no a na to reagovala Zdeňka. Dál se to nevyvíjelo nijak, sice jsem nechala Zdeňce v hospodě vzkaz ohledně knihy - lásku k nim máme patrně společnou- ale nějak to asi zaniklo, takže to je vše.
A když už jsem se dala do psaní, tak bych ráda řekla, že za těch pár let se tu něco změnilo. Dříve tu bylo více legrace a tolerance, ale možná je to jen můj subjektivní názor.
matka-Zdenka
nedcházejte, byla by to škoda.
[140] MIRA, 14.11.2009 17:46
[135] Věra z Vysočiny
To bylo tak. Kdysi jsme se my opice tvářily, že jsme blbé a člověka napodobujeme jen k jeho potěše. Byla pohoda a spokojenost na obou stranách. Později si však bohužel všimla i ostatní zvířata, že se dá s člověkem vyčůrat a to hlavně pro jeho pitomou představu o demokracii, nemluvě o divné vizi o pravdě a lásce, která musí zvítězit nad lží a nenávistí. No, to už se chechtala i zvířata, která normálně tráví život v totální zasmušilosti. Bylo třeba učinit opatření, aby takové protiopičí síly neměly šanci nám bránit v klidu na práci. Muži s brašnou ani jiné nepřátelské síly neprošly. Následné nedostatky v doručování pošty řeší zvláštní komise zbytku gramotných pracovníků Pošty.
K tomu textu je opičí agentura OA zmocněna vydat následují prohlášení:
není pravda, že se opice tváří, že jsou blbé
není pravda, že pravda a láska musí nutně zvítězit nad lží a nenávistí
není pravda, že pracovníci Pošty nosí brašny
[141] pedro, 14.11.2009 21:53
Evolúcia. Podľa RD sú neobmedzenými vládcami rastlinnej a živočíšnej ríše gény. Z pohľadu dĺžky života človeka, alebo druhu homo sapiens, sú "večné". Pokiaľ na planéte Zem bude jediný človek, bude tu aj jeho genóm. Ak sem niekedy šlehne dostatočne veľký asteroid a vyhubí život, zaniknú aj gény a DNA ako taká. Evolúcia života môže začať znova. Naše telá s mozgom a srdcom (nevyhnutné súčiastky pre bezporuchový chod tela), myslením (u homo sapiens druhá signálna sústava) a citmi (harašenie hormónov, elektrické búrky vo vegetatívnom a centrálnom nervovom systéme) sú len dômyselnými (evolúciou vycibrenými) vehiklami na transport génov. Ich jedinou úlohou je zabezpečiť génom nesmrteľnosť a jedinou snahou génov je expanzia (pokiaľ možno zlikvidovať konkurenciu a obsadiť čo najviac životného priestoru). Po odovzdaní génov ďalšej generácii (našim deťom) sme svoju úlohu splnili a sme nepotrební. To be continued...
[142] jurasek, 15.11.2009 00:48
)))o-:))
[143] Zdenka-matka, 15.11.2009 11:01
[139] Thea + ostatní, kdo chce číst :-)
Jsem zde. Zatím. Kam půjdu dále, nevím, neptám se, nechci svůj osud znát a přec jen znám. Již se nebojím.
Odešla jsem z hospody, tam byl můj poslední komentář ukončen slovy cca: "...a nevyhrožujte mi." Od té doby tam ani nenakukuji. Totéž se týká dalších tří blogů, kam jsem s komentáři stejně již delší dobu nechodila, nyní jsem je vyškrtla i ze svých oblíbených a ani tam nenakukuji. A mohu říci, že mi to velmi pomohlo, mohu se zase usmívat. A už se tam k těm lidem nemusím vracet, nejsem na nich závislá. Ale zde nejsou dveře nikomu zavřeny. A občas se možná i nadále na jiném blogu stavím, ještě nevím.
Jsem nerada důvodem neporozumění, nepochopení,.... a ono ty blogy přežijí i beze mne.
A navíc jsem prošla tím, čím jsem v poslední době, co jsem na blozích, prošla. Sice mi Mirovo kukání pomohlo, jenže nakonec jsem stejně musela vyhledat pomoc lékařů a hlavně najít pomoc duchovní, značně nestandardní od zažité a známé (pro mne nefunkční) praxe.
I zde se mi jí dostalo. A pokud toto cítím, jsem zde.
A pak je zde již "zabydleno", přišel i Jurášek, friday 13, rested, Vy,... a mnozí další, někteří jsou zde již delší dobu.
Ve Znojmě vydal Daniel Rubeš knihu Uzavřené osudy 2008 věnovanou památce M.K. Dnes ji dcera dostala, byla zapálit svíčku, nyní vaří polívku, odpoledne půjdeme ven, na sluníčko, ven, ven,...na vzduch, na sluníčko, žít.
[144] Zdenka-matka, 15.11.2009 11:05
142 jurasek
Ráda Vás zde "vidím" :-)
I ostatní samozřejmě.
Mira
Oduraz se na mne prosím :-)
Tvá sranda se hodí i sem.
A pošeptám ti do ouška:
I zde najdeš sparring partnera.
Věř mi, věř !!!
141 pedro
Těším se na pokračování :-)
Zkusil byste popsat úlohu černých děr v souvislosti s evolucí, prosím?
[145] jurasek, 15.11.2009 17:38
(:-o)) .Zítra nevařím. No a co!!! ((o-:)
[146] Zdenka-matka, 15.11.2009 18:21
145 jurasek
A co budete zítra jíst?
[147] jurasek, 16.11.2009 00:41
Zdenka matka: Asi listí-Babička nařídila hrabat a basta fidly.
Martin zradil a poslouchat se mušííííí. A tak to ma byť!!!(:-o))
[148] Zdenka-matka, 16.11.2009 07:24
jurasek
My včera dohrabali, doorali, ještě zbývá pár drobností, ale tařicovka ještě kvete, nač ji vyhazovat, kvítky droboučké, bílé, fialkové, oživují zahrádku trošičku. Kterýpak Martin? Ten na bílém koni? K nám už nakoukl a zas utekl :-)
[149] pedro, 17.11.2009 12:53
Ja som včera spravoval štrajkujúci sifón na vani. Hľadel som do chřtánu čiernej diery v stene, nebol to pekný pohľad, ani vôňa. Ale to bola taká pozemská čierna diera. Tie v kozme asi nemajú s evolúciou (v zmysle úvodného textu p. Šupu ako vývoj života na Zemi) nič spoločné. Iba ak by sa naša matička planéta ocitla v jej blízkosti - to by zrejme evolúciu sklidilo. A ešte jedna súvislosť medzi evolúciou a čiernou dierou mi napadá, ale to je taký blbý vtip o černošskej astronautke. Kvôli Degonovi ho nauvediem.
[150] Věra z Vysočiny, 18.11.2009 12:16
Pedro - černá díra - černá astronautka - polévá mě horko - raději mlčte :-))))
[151] pedro, 18.11.2009 23:39
Aj em epolodžajz tu ól gringos
[152] Jurasek, 19.11.2009 10:45
pedro:To ví každý vůl že se gringos dobývá do černé díry. Nebo že bych to blbě přeložil?
[153] Zdenka-matka, 19.11.2009 11:08
Co je prosím epolodžajz?
[154] Degon, 19.11.2009 11:57
149, pedro:
"Kvôli Degonovi ho nauvediem". - Vďaka pedro! Už iba preto, aby mohla polemika slušne pokračovať. Veď netreba robiť z úst takú "čiernu dieru" o ktorej si písal...:-)))
[155] Věra z Vysočiny, 19.11.2009 12:24
Pedro - nechytám se :-)))
Tak já nevím jak to vymyslet...co kdyby Degon slíbil, že si ten Váš komentář nepřečte?? :-))
[156] Věra z Vys, 19.11.2009 12:25
To jsem blázen, co se sem slítlo zájemců:-)))
[157] Zdenka-matka, 20.11.2009 10:23
Pro zájemce o evoluční teorii:
" Sdílet svůj vlastní evoluční proces je velmi náročné a vyčerpávající.Řekneš-li někomu,že něco může dokázat,musíš být ochoten ukázat mu ,že to také dokážeš.Musíš tomu věnovat celý svůj život."
Tomu se říká žít "vědomě".
...."Jsi připraven tak žít ?" "Jestliže ano,pak je všechno v pořádku.Jestliže ne,pak zmiz do ústraní a zůstaň tam.Neboť když dáš lidem naději,staneš se pro ně vzorem a musíš být ochoten žít podle toho ,co kážeš.V každém případě se o to musíš pokusit.Lidé ti odpustí,když se to nepodaří,ale neodpustí ti ,když se o to nepokusíš....
[158] Degon, 20.11.2009 11:13
157, Zdenka:
- Dobre som tomu rozumel? Evolúcia (rast) prebieha napodobňovaním (kopírovaním) dajakých vzorov? Tak, ako to robia deti, keď sa hrajú na svojich hrdinov (idolov), napr. herečky, spevákov a pod.? A idol "žije vedome" vtedy, ak ostatným ukazuje svoj obraz, alebo ilúziu svojho obrazu?
Ak chcem podporiť rast (zeleniny) vo svojej záhradke, tak im poskytnem to, čo potrebujú (vodu, hnoj, kyprú zeminu), ale sa ich nesnažím formovať na svoj obraz...:-)
[159] Zdenka-matka, 20.11.2009 13:08
To kdybych přesně věděla, jak tomu rozumět :-)
Člověku co lidského jest, kytičce co pro kytičky je, ... pokud chci učit, tak s láskou, která zas jen lásku předá dál,.... Jé, jele, škrpál na mne letí... :-))), nepochopil kdos z plemene lidského....
[160] Věra z Vysočiny, 20.11.2009 13:28
Zdenčině kom 157 rozumím tak, že každý by měl žít tak, jak káže. Neměl by kázat druhým vodu a sám pít víno. Myslím , že tak jsou formovány i kom člověka. Milí moji, co už se napsalo a nakázalo o tom, jak správně žít a správně myslet. Jsem z toho trochu unavená.Co člověk, to jiný genetický odkaz, jiný názor, jiný způsob života. I když se potkají dva, co si myslí že jsou jedno tělo, jedna duše, stejně po čase vidí, že nemouhou mít identické stopy.Broučci a Berušky, dušičky moje, nelamte si s tím tolik hlavinky. Otřepejte tykadýlka, roztáhněte krovky a leťte na sluníčko, venku je krásně. Dýchejte zhluboka a protáhněte si plíce, zavřete očička a nastavte tvářičky sluníčku.Na nic nemyslete, nechejte doznívat myšlenky , protékat, pomalinku, zklidnit hladinu....obleťte chaloupku a vra´tte se do vyhřáté komůrky, uvařte si čajíček s medem, trošku rumíčku a spinkat, chrupkat, na nic nemyslet...dobrou noc a krásné sny .-)
[161] pedro, 20.11.2009 14:18
Kdo je bez viny nech prvý hodí škrpál.
[162] Zdenka-matka, 20.11.2009 14:52
Broučci šli dávno spát.
A já na sluníčko nemohu,
anténka by se mi spálila,
a ve škrpálech bych zakopla,
nechtě jimi na chaloupku hodila,
což bych nerada,
újmu broučkům způsobit,...
[163] Degon, 20.11.2009 18:36
160, Věra:
- Len sa nesnažme iných prerábať na svoj obraz, ako by sme my boli tým najvyšším ideálom pre všetkých. Áno - lásku to áno, ale svoje ego - nie! -:)
[164] Věra z Vysočiny, 23.11.2009 09:19
Dobré ráno všem.
Ano, ego tu občas vystrkuje růžky...cítím, ale mlčím...nechť každý píše po svém :-)
Byla jsem v pátek velmi unavená. Měla jsem na odpolene ještě nějakou práci, ale nešlo to. Šla jsem se projít za chaloupku do polí, potřebovala jsem chvíli klidu a samoty, vyčistit hlavu. Svítil srpek měsíce a hvězdy, bylo ticho, ozářený kostel v údolí působil majestátně... A pak grog a postel :-) V sobotu u nás krásně svítilo sluníčko, byl nádherný den.
[165] Degon, 23.11.2009 11:22
164, Zdravím všetkých pútnikov v tomto jesennom období, keď nás okrem našich starostí sužuje ešte aj to nevľúdne, hmlisté a upršané počasie, ako je dnes. Pôsobí to najmä na našu psychiku a tak človek sa automaticky obracia k našej "matke" prírode so žiadosťou o pomoc. Ale aj ona sa ukladá na zimný spánok a ostaneme tu samy odkázaní na seba a na Božiu pomoc. Trochu pookrejeme cez vianočné sviatky - sviatky pokoja a lásky a potom už budeme čakať len na jar, ktorá nám opäť dá trochu tej svojej animickej sily. Taký je kolobeh prírody a my ako jej súčasť, to prežívame s ňou...
Tak veľa vytrvalosti a síl do ďalšieho života... :-)))
[166] Věra z Vysočiny, 23.11.2009 11:50
Degon - dobrý den .-)
Vždy jsem měla nejraději podzim,Možná je to tou mojí "Váhou". Takové to "ukládání". Touto dobou bychom se i my měli pomalu zklidńovat a chystat na vánoční svátky. Realita je mnohdy taková, že se kolotoč povinností točí zrychlujícím tempem a zarazíme se až o kapra na vánočním stole:-) . Ale už několik let nazpět se snažím systematicky tomuto kolotoči odolávat.Tato neděle bude první adventní, tak se těším na zapálení první svíce.A nějakou pěknou hudbu k tomu.Vánoce a čas adventu - to je směs prožívaných emocí.
[167] Degon, 23.11.2009 12:01
166, Věra: Máte rada country pesničky? Tu ich je veľké množstvo. Určite si vyberiete: http://www.pepehospevnik.wbl.sk/
[168] Věra, 23.11.2009 12:27
Degon - mám ráda country, folk - s kytarou nebo flétnou aktivně :-) O víkendu večer jsem si třídila štosy textů.Večer půjdu do hospůdky, tak jsem hledala něco a představte si, že jsem tu "vykopávku" našla! Inspiroval mě pořad v rádiu. To jediné o víkendu poslouchám. Teď mám pausu, tak jsem měla čas hledat a posílám - je to stará věc ale pěkná.
http://www.videoklipy-mp3.cz/cz-sk/jaroslav-wykrent-agnes/ -
[169] otec, 25.11.2009 08:45
katastrofální a dekadentní stav společnosti nastává s omezováním a regulací práv druhých ....
nejsem područím ...
ten kdo hlásá pravdu a Lásku by měl ctít naprostou volnost druhých, proč se tak neděje ?
zda-li příspěvky pod písmem svatým nebyly již dosti svaté, a katastrofální stav společnosti je tak katastrofální , že ani pod ním není možné příspěvky psát... :-)
no nezbude než se tedy rozloučit slovy "lidé bděte"
[170] Věra z Vysočiny, 25.11.2009 10:00
Otec - myslím že pan Šupa je v tom nevinně, na písmu nejdou vkládat komentáře, večer to ještě fungovalo, psala jse vám tam a pak to kleklo . I hospoda nefunguje. Od nedělě to nějak zlobí :-)
[171] Zdenka-matka, 25.11.2009 10:32
Nakukuju, nakukuju a ono vedle nic,
tak to zkouším zde:-)
Více autorů má své komentáře smazány
a vkládat tam nelze nic.
No nic, ani smajlík maličký,
tak to zkusím zde, než odjedu :-)
[172] otec, 25.11.2009 10:54
[170] Věra z Vysočiny
Věro, nikoho neobviňuji, pouze bdím... :-)
"a pak to kleklo"
ó kolena, kolena přistupte k jeeru... :-)
to zda je blíže skutečnosti mé tvrzení, či Vaše, ukáže čas... :-)
když zaděláváme na chléb, také je nutné jistou dobu nechat kvasnice pracovat... :-)
prozatím se ale loučím... :-)
[173] Věra z Vys, 25.11.2009 11:02
Otče, moje řeč - ono to všechno vždy nějak vykvasí :-)))
[174] no name, 9.12.2009 20:58
Haloooooooo. Je tu někdooooo ?
[175] Zdenka-matka, 9.12.2009 22:04
Jděte spát :-) Nikdo zde není.
Nový komentář
Aktuální články
Navigace
Autor blogu

Milan Šupa
Kamanová okres Topoľčany m.supa@atlas.skSom človek, ktorému nie je ľahostajná súčasná, všeobecná nevedomosť o tých najdôležitejších hodnotách a súvislostiach v ľudskom živote.